Directiebureau Quando

Ontdek hier de Enterprise Directiebureau

Directiebureau mito

STATUS DIRECTIEBUREAU

Directiebureau in halifax eiken

Glazen Bureau Arkitek Directiekamer

Directiebureau

Directiebureau voor een directiekamer is naast een functionele werkplek ook een visitekaartje van uw bedrijf. Allereerst heeft een directiekamer ons vaak iets te vertellen over de persoonlijke smaak van de directeur die op zijn of haar beurt heeft geprobeerd een gezellige kantoorruimte te creeëren voor zichzelf waar naast de normale werkzaamheden vaak ook ruimte is voor vergaderen het zij formeel of informeel. Steeds meer directieleden kiezen voor een designvolle directieruimte waar oog is voor detail en flexibiliteit van de werkplek. Een hoogte instelbaar Directiebureau behoort ook zeker tot de mogelijkheden. Onze directielbureaus zijn zorgvuldig voor u geselecteerd en van verschillende prijsniveaus.
Een directiebureau vraagt daarnaast om een goede en comfortabele directiebureaustoel en een directievergadertafel met bijpassende stoelen Wellicht ook nog een mooi dressoir of kastenwand om persoonlijke en bedrijfsmatige documenten goed te kunnen opbergen. Wat ook nog mooi kan paaen is een mooie sfeervolle verlichting, een nieuwe vloer, zoals tapijt en of laminaat. Ook kun je kiezen voor een mooi vloerkleed ook wel Carpet genoemd. Bij mijnkantoormeubelen hebben we altijd een directiekamer die bij u past. Een vrijblijvend advies en een inventarisatie van uw behoefte behoort natuurlijk tot de mogelijkheden. Daarnaast kunnen we u bij de inrichting volledig ontzorgen zodat u zelf niet alles hoeft te regelen. Ook niet voor een schildersklus. Die nemen we u ook graag uit handen en dat natuurlijk niet alleen voor uw directiekamer met luxe directiebureau. Ook helpen we u graag bij het (volledig)inrichten van uw kantoor en/of bedrijfsruimte. Voor alles 1 aanspreekpunt is wel zo gemakkelijk.

Interieur

De keuze van een interieur is heel persoonlijk en is vaak een weerspiegeling van het karakter van de directeur. Je kunt kiezen voor een moderne, strakke vormgeving in de voor van onze Arkitek directiekamers met bijpassend kasten programma. Of een wat klassiekere oplossing met bijvoorbeeld ons Status-programma. Het programma Quando dekt ons assortiment in een lagere prijsklasse van absolute top kwaliteit. Zo is er binnen ons assortiment altijd een programma wat kan aansluiten bij waar naar u op zoek bent. Niet te vergeten is ons complete Mito programma wat speciaal is ontwikkeld voor de eigentijdse medewerker die naast uitstraling ook behoefte heeft aan het afwisselend zittend en staand werken. Binnen dit programma hebben we een prachtig elektrisch zitstabureau wat zijn weerga niet kent. Door ook gebruikt te maken van onze mooie bureaustoelen en bezoekersstoelen legt u de basis voor een interieur waar u jarenlang plezier van kunt hebben. Bij het maken van de keuze in verlichting, schilderwerk, wanden, systeemplafonds  en vloeren zijn onze adviseurs u ook graag van dienst.
 

Voordelen

Het heeft vele voordelen om te kiezen voor een inrichting van Mijnkantoormeubelen uit Tilburg. Naast onze ruime ervaring als kantoorinrichter zijn wij ook gespecialisteerd in het begeleiden van veranderingsprocessen binnen de onderneming om met visie op de toekomst een plan daarvoor te bedenken, draagvlak te creëren bij de medewerkers en het vervolgens te implementeren. 
 

Ontzorgen is voor ons de uitdaging. Waarom?

Onze passie is het bouwen van duurzame relaties met onze klanten rondom kantoorproblematiek maar ook om met u mee te denken in lossingen omtrendt het werken in de thuissituatie. Steeds vaker wordt de thuisomgeving gevraagd ook een vaste werkplek in te richten om werkzaamheden vanuit thuis te gaan doen. Waar moet je op letten? wat is er vanuit de overheid geregeld? Welke eisen zijn er aan een goede thuiswerkplek? Hoe moet ik dat allemaal logistiek regelen. Gaat iedereen zelf op zoek naar een werkplek voor thuis of is het beter om dit collectief te doen?  Door duidelijke afspraken met elkaar te maken over uw wensen  zoals bijvoorbeeld een eigen webshop met kantoormeubelen waaruit de medewerkers een werkplek kunnen samenstellen met bureau, bureaustoel en ladenblok of bijzetkastje.  Door dit voor u uit handen te nemen kunt u zich blijven richten op uw eigen "core business" wat u op de korte en lange termijn de nodige omzet en winst zou moeten opleveren. Wel zo handig!

© 2009 - 2022 Mijnkantoormeubelen de nr 1 vakspecialist | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel